9.10.2010 г.

Мънистено предизвикателство

Иска ми се вече да започна малко по малко да показвам и новите неща които правя. Преди 3 седмици завърших едно мънистено дръвче. За мен то бе голямо предизвикателство. Идеята за него се роди преди около 3 месеца, но ми трябваше време да реша как точно да го направя. До този момент стволчетата на всичките ми дръвчета са направени изцяло от гипсова смес, но за това дръвче ми трябваше нещо различно защото исках да направя и друг елемент който с гипс щеше да стане много трудно. Поразрових се тук там и реших, че моята смес е така наречения 'студен порцелан', който трябваше да направя сама.
Не ми трябваше много умуване, един ден се хванах и го забърках. Беше голяма мацаница признавам си и след занятието така ме болеше ръката от бъркането на този 'жилак', че се чудех дали ще повторя... Но в крайна сметка харесах резултата въпреки, че не бях се справила перфектно. Студения порцелан беше налице, сега оставаше да изработя и останалото. След няколко дни вече имах прекрасно дръвче, на което му липсваше само име. За него ми помогнаха едни много приятни момичета, с които споделяме общата си страст да правим дръвчета от мъниста. И така представям ви моето последно дръвче, което нарекох "Приятелство в струни"



Няма коментари:

Публикуване на коментар