22.03.2011 г.

Малко странно бонсайче :-)

Чудих се дали да споделя това ново дръвче, което правих, защото идеята за него е тотално и абсолютно крадната от една страхотна майсторка на дръвчета от мъниста с името Вероника. Като гледам дръвчетата на тази жена и направо отварям широко уста. Всичките й снимки на дръвчета отиват веднага в папката ми 'любими' и желанието ми е ако мога поне малко от малко да мога да направя нещо подобно. Така стана и с това дръвче. Видях го, харесах го, ама то нещо не ме хареса, защото въпреки, че резултата който постигнах лично на мен ми хареса все пак е на светлинни години от оригинала на въпросната дама.

Височина: 25 см

5 коментара:

  1. Възхищавам се на търпението и умението, което ти явно притежаваш за да изработваш дръвчета от мъниста! Но повярвай ми имаш и усет и талант, защото съм виждала и кичозни дръвчета. Не зная как изглежда оригиналът, който те е вдъхновил, но твоето е като живо!

    ОтговорИзтриване
  2. Красиво е,както и всички останали твои творения!
    Тази наградка е за теб:)
    http://creations-marta.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=6

    ОтговорИзтриване
  3. Незнам какъв е оригинала,но твоето дръвче е много хубаво и искам да те поздравя за търпението ,което имаш за да направеш тази красота

    ОтговорИзтриване
  4. И това като останалите ти дръвчета е направо зашеметяващо :). Както всички твои неща,затова и аз искам да ти дам наградата за блог вдъхновителка ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ме радват думите ви момичета и ви благодаря от сърце. Наистина и моето желание е дръвчетата ми да стават все по-хубави и да са много далеко от определението 'кичозни'. Работя усилено в тази насока и се надявам да успея да се развия още.

    ОтговорИзтриване