29.09.2011 г.

Sweet Green dragon - boy /dog fashion/

Тази седмица не съм публикувала нищо,но пък се хванах здраво да работя над поредните дрешки, та сега ще има какво да ви споделя :-). Представям на вашето внимание поредното дънково якенце с рисунка на дракон на гърба.  В това драконче се влюбих още от пръв поглед, когато го видях нарисувано върху една дънкова чанта. Чантата беше на една много мила дама от София ,която собственоръчно си я беше изрисувала.Сега ще ви призная, че точно тази дама много ама наистина много ми помогна със съвети и идеи когато реших, че искам да рисувам върху текстил. Бях толкова плаха, а тя толкова отзивчива и готова да помогне с каквото може. Та, идеята за дракончето е от нея ... не съм сигурна, но мисля, че то е плод на нейното въображение и затова няма как да не я спомена точно сега :-).  Надявам се да не ми се сърди, че използвах идеята й и изрисувах  този сладък зелен зъбльо на моята дрешка.





1 коментар:

  1. Прекрасно палтенце! Много ми харесва и зъбльото и комбинацията на дънков плат с оранжево! Много сладурчесто е станало!

    ОтговорИзтриване