18.03.2012 г.

Magic_box_5


 Пак съм в период, в който не знам точно какво да пиша в публикациите си. Не знам защо се получава така, но понякога сякаш каквото и да напиша ми се струва твърде банално и безинтересно. Последният месец работя много усърдно над един прект, който ще ви споделя съвсем скоро. Истината е че все още имам доста работа по него и почти не ми остава време да творя нещо различно, а за публикации в блога още по-малко. Затова сега няма да давам много обяснения , а просто ще ви покажа една нова кутийка, която правих началото на месеца. 
Спорна и слънчева седмица на всички ви! :-)



4 коментара:

  1. Нели, ти май не можеш да правиш "лоши" кутийки? Отново супер сладко и нежно творение изгря на блога ти! Успех с новия проект - ще чакам с интерес :)

    ОтговорИзтриване
  2. Нежност, красота, финес, елегантност, ефирност - всичко това си събрала в твоята наистина магична кутийка!

    ОтговорИзтриване
  3. Arcadia, Miss Emerald, благодаряви, че коментирате нещата ми. Винаги е супер приятно да видя коментар под някоя своя публикация, а вие не ме забравяте, въпреки, че аз коментирам изключително рядко. Благодаря ви от цялото си сърце момичета :-).
    Еми, кога свари да пишеш и тук бе мила ха-ха. Благодаря ти душичке мамина. Обичам те!

    ОтговорИзтриване