21.09.2010 г.

Скрап картички - продължение ...

Продължавам нататък ...
Аз много харесвам тематичните рисунки върху картичките, затова в една голяма част от моите картички аз добавям различни ръчно рисувани картинки. В действителност тъй като не всеки умее да рисува добре, различни чужди фирми специализирани в прозизводството на всякакви скрап материали са изработили и свои серии печати, с помоща на които всеки може да създаде красива картичка с рисунка. Единственото,което трябва да се направи е да се отпечата картинката и след това да се оцвети ;-). Подобни печати са прекрасно решение, но и доста скъпо решение особенно ако искаш да имаш една голяма колекция от различни печати. Някой фирми са приели варианти да създават дигитални колекции, които всеки който желае може да закупи на много достъпна цена и да има възможност да си принтира, след което да оцвети принтираната картинка. Нещо подобно понякога правя и аз с всякакви картинки, които си харесвам в интернет. В повечето случаи те са оцветени и се налага прилежно да обработя само като черен контур във фотошоп. След това изсветлявам максимално контура така, че само аз да си го виждам ;-) и следва принтиране. Целта ми е принтирания вариант да се вижда толкова малко, че да мога да творя свободно върху него ... да дорисувам каквото и както искам, да слагам детайли които иначе липсват на оригинала и да оцветявам с каквито цветова аз реша. Това е опция, която ми спестява много време в случай че искам една и съща рисунка да присъства на няколко мои проекта ;-)



















Няма коментари:

Публикуване на коментар