28.09.2010 г.

Рисунки върху текстил - продължение ...

Рисунките върху текстил са прекрасен начин да разнообразим някоя стара дрешка или дори да скрием някакъв дефект, който не бихме искали да се вижда. На пазара се продавата много различни марки текстилни бои и стига да има желание, човек може да сътвори наистина чудесни неща с тях. Някой от фирмите производители на текстилни бои дават гаранция за своите продукти пране до 60 градуса целзий, но честно казано аз никога не бих пробвала това. Правилата, които аз препоръчвам е да се перат на ръка до 40 градуса по целзий, но самата аз пера без проблем и в пералня, като спазвам следните условия:
1. Пера на 30 градуса
2. Винаги обръщам дрешката наопаки, така че рисунката да не е в контакт с барабана на пералнята ( да няма търкане)
3. Не слагам повече от препоръчителното количество перилен препарат (Чувала съм за такива инциденти с перилни препарати, че винаги внимавам да не слагам повече от препоръчителната доза независимо дали пера дрехи с текстилна рисунка или някакви други ЦВЕТНИ ха-ха)
4. Винаги пера на програма предназначена за съответните 30 градуса (тези програми обикновенно са със съкратено време на работа на пералнята)







































2 коментара:

  1. Страхотни са! Останаха ми очите и чак си ги представям облечени!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са красиви. Аз си купих текстилни маркери и ги пробвах на една стара блузка на сина ми. Изпрах я на 40 градуса в пералнята без никакъв проблем. Но с боя изглежда много по-различно.

    ОтговорИзтриване