18.04.2011 г.

Ribbon Embroidery

За да не ви омръзна съвсем със сватбените нещица, въпреки, че имам още няколко идеи, които не съм споделила с вас, днес реших да ви покажа една моя импровизация. Преди около година видях в интернет страхотно пано за стена изработено от една дама, която беше съчетала рисуване върху плат с Ribbon Embroidery. Направо останах запленена, въпреки че като цяло тази техника на нашиване с панделки може понякога да изглежда и много кичозно. Това пано обаче толкова ме впечатли, че естествено умната ми главица реши, че и това трябва да пробва ха-ха. Опит номер едно разбира се нямаше да бъде нито грандиозен нито сложен, защото все пак незнаех дали ще се справя, но деята беше ако успея един ден да пробвам да си направя подобно пано на това, което ме направи почитател на тази техника.Та така ... днешната ми публикация ще е посветена на опит номер едно :-), пък за по-големите неща ще трябва още доста да се постарая.



5 коментара:

  1. Въобще не е кичозно и като за първи опит си се справила много добре :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красиво.Аз също съм гледала невероятни неща с панделки особено по руските сайтове, но практично приложение още не съм им намерила. И ще чакам голямото пано.

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва как са се получили тези нарциси!Смятам,че имаш всички данни да направиш и една прекрасно голям платно :о)

    ОтговорИзтриване
  4. Получило се е наистина страхотно! Много се чудех как точно изглеждат нещата, изработени с панделки, защото, купувайки един ден конци за гоблена, преди мен имаше едно момиче /не разбрах каква беше по народност/, което накупи толкова много, а един младеж се опитваше да обясни точно какво се прави с тях, но нещо не му се получи! Благодаря, че при теб имах възможност да видя! Определено ще чакам следващия ти проект с тази техника!

    ОтговорИзтриване
  5. Ами първия опит е блестящ, а си представям другите какво чудо ще са! Поздравления!

    ОтговорИзтриване