3.06.2011 г.

Sweet life :-)

Реших да направя една кратка сладка публикация, защото докато си сортирах снимките в компютъра попаднах на няколко снимки на торти ,които съм правила преди сигурно 2 години ,когато бях във вихъра на тортоправенето. Сега време за тортички нямам, но пък не пречи да ви покажа какви съм ги забърквала тогава ;-). Опитите ми са много далеко от сладкарското изкуство, но пък за непрофесионалист мисля, че са си прилични. Пък и да си призная точно тези са правени за близки до сърцето ми хора,които бяха много щастливи от жеста, така че при всички случаи няма от какво да се оплаквам.



5 коментара:

  1. Страхотни торти. Много са красиви. Особено съм впечатлена от орхидеите. Направо като истински са.

    ОтговорИзтриване
  2. Не само са прилични - те са страхотни! Сигурна съм, че са били не по-малко вкусни!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен творец си,тортата с орхидеите особенно ме впечатли,найстина са като истински!Моите поздравления,всичко което излиза от твоите ръце е перфектно!Желая ти ,много слънце и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Искааааам, щяха чудесно да се съчетаят с кафенцето ми.

    ОтговорИзтриване